Friday 23 May 2014

Rindu Itu Sakit :')

Assalamualaikum .. and Heyy ! Exam is end and lets go be freedom ! Yeah ! Dah lama tak update kan ? rindu kan ? mesti kan ? Hahaha banyak lak Kan nyaa . oukey . cuti is coming . Yeahh ! Hurm... Daer Blog . sejujurnya aku nak lari dari semua masalah ni . satu-satu masalah datang . aku penat . penat sangat nak hadapi semua ni tapi aku harus hadapi . segala kutukan . segala fake . and now aku sangat kehilangan seseorang . kenapa semua kena fake ? fake smile ? fake friends ? fake feelings ? 7A Team ? team apatu ? team baru aku . ok . aku banyak sekarang ni berdiam . aku sabar dengan diarong selama ni . aku sabar kena kutukan , kena semuanya . sampai aku rsa nak nangis . aku dah penat nak pendam . diaorang tk faham perasaan aku macam mana ? aku sakit ? mana support diaorng ? lagi kutuk adalah . aku tak tahulah nak luahkan kat sape ? Hajar . dan air mata . segala-gala nya aku luahkan air mata setiap malam . kenapa ? sebab aku tak kuat . hati aku dh tak kuat. mereka fikir aku kuat dengan semua ni ? sebab apa ? aku fake smile . diaorang tak tahu apa yang aku rasa . ditambah lagi aku kena move on :/ . zxk ? aku sayang dia lagi :') but apakan daya ? and one more  Hati Aku Tak Sado . walaupun iqeen selalu ckp hati kena sado sbb aku yg mula2 cakap kat dia . Iqeen ? sape dia ? orang dan kawan yg aku sayang . N.I.A hahaha . just be relax :') cuti 2 minggu ? aku nak tenangkan fikiran aku . bebas dari semua ni . walaupun dia online fb masatu . aku malas dah nak berharap , sebab itu sangat menyakitkan hati . and skrang ni aku banyak tidur kat sekolah lepas habis paper . ok . aku tidur bersebab dan ada 3 sebab . 1 . sakit hati 2. penat . 3. bosan . feeling tu semua sebab2 aku tidur lepas habis paper . ada yg sakit hati . hahaha . and aku tidur sebab aku nak lupakan masalah2 .
"Aku Nak Tidur"
"kau nak tidur sebab kau nak melupakan masalah kau kan ? "
"ha ah "
:')
Pendam selagi mampu .
Oukey . Bye :'*

No comments:

Post a Comment