Thursday 26 December 2013

Back To School ! :')

Assalamualaikum....and hye ! Hello :* , seminggu lagi nak masuk sekolah ? what ? sedihnyaa :( . Now I'll want forget bad memories in 2013 . Takpelahh ~ . Now tengah stalker ask.fm Taylor Swift :) and lain2 :). mmmm.....tadi badmood lahh . sebab kawan aku cakap "ala Niall Horan bukan kenal kau pun . hehehe gurau . " aku apalagi batch dia cukup2 dengan Shinee. kau ingat kau boleh batch aku ? pleaselah takkan pernah sebab pengaruh kau tak kuat . apalagi aku fans Niall Horan so kau ingat dengan Shinee kau je ke ? kat sekolah Shinee, shinee,shinee . cukuplah aku bukan benci mereka but aku tak boleh lah kau cakap macam tu . pastu kau ingat kau punya tu bagus sangat ? please lah entah2 ada pembedahan plastik . sebabtu dayah dh tak suka Korea , dayah dah beralih ke Jepun . -.-ok . aku tak benci Korea but aku tak minat . tak bermakna aku tak minat aku benci . tapi kau dah keterlaluan . siaplah bila kau naik sekolah . just wait macam mana je . ok naik sekolah nak duduk dengan Wani lah . hari isnin ni nak daftar sekolah dengan ditemani wani harap2 ada lotso sekolah kat sana . oh yeahh ! dah lama tak dengar pasal lotso kan ? mmmm..... aku harap dia sekolah kat atas lah tahun depan . lagipun sekarang aku dh jarang online FB . yelah aku bukan HOT pun . kalau aku online pun diarong tak tegur . apa gunanya kan ? baik aku online ask.fm dengan twitter . sekurang-kurangnya ada org ask dengan mentions aku . and now tetiba lak aku jadi Directiors . hahahaha I'm Directioner , Beliebers, Swiftie and fans of Taylor Lautner :* I love Jacob Black . and aku dh tengok Breaking Dawn Part 1 . Terbaik lah lakonan dia . yang paling best masa dia nak halang serigala untuk serang Edward . and dia cakap "If you kill her, you kill me . " . and dia ada cakap jugak sebelum serigala2 tu nak serang Edward , Jacob ada cakap "I'm grandson Ethler Black . k. kena block dari ask.fm sebab aku like banyak sangat . hahahaha. takpelah demi Niall Horan :*

No comments:

Post a Comment