Tuesday 17 December 2013

I Wish :')

Assalamualaikum......and Helooo :) , semetara temankan lotso update blog duluuu :* , sape Lotso ? crush akulahh :* Aku panggil dia lotso dia panggil aku Alby and kitaorang dh tak panggil "aku" "kau" . Sweetkan ? Lotso suruh teman ? aku pun oklahh, and aku ckp "boleh tak temankan jugakk" , dia kata Boleh . Ok tadi dapat webcam dengan Atieyra :) Miss sangat2 kat dia . Really Miss :) . tapi dia tak nampak muka aku sebab laptop ada masalah . tapi aku dpt tengok muka dia :))). and hari ni jugakk bersweet2 dengan Puteri :* , and cakap kat Puteri "Puteri I love You , but I more love food :* >_< ". Puteri balas . "Anis Madihah I love You but I more love him :* " .  and akhir perbualan aku cakap "love you Puteri :* Good Night <3" , and Puteri balas "love you too :* Night too Dear <3", setia dia dengar masalah aku :* wkwkwk. kena selesaikan semua masalah dia dengan bf . aku jugakk jadi tempat curahan dia dengan bf dia . but aku tak pernah mengeluh sebab dia satu-satunya kawan yg paling aku bangga dan sayang :* , but now diarong dh berbaik :) Happy sangat2 :) . ehh ? now aku dah suka lagu One Direction terutama personil dia Niall Horan :) . He is so cute and handsome . OMG , IloveHim :)))) . k. penatlahh . Byee :) NIALL HORAN :)

No comments:

Post a Comment